Jag vill inte, jag vill

Jag tror jag kan kopiera inlägget Jag lever i limbo tusen miljoner gånger. För det är så jag känner. Hela tiden. Varje timme, varje minut, varje sekund. Mina tankar är alltid hos D.


Men jag gläds över att få komma hem. Få distans till D. och allt vad det innebär.
Visst kan man se det som att jag flyr, men vad fan ska jag göra?! Jag måste bort! Tanken var att jag skulle på säsong, men det blir inget av... Så Sverige är nästa lösning.
Men innan jag åker ska jag allt berätta för D. exakt varför jag åker. Alla känslor ska UT!
Ska för övrigt kanske träffa honom till helgen. Vi ska åka till hans gudson.
För hur mycket jag inte vill träffa D. kan jag inte låta bli. Han är min himmelska drog.
Det gör ont som fan och jag lipar alltid som en unge efter vi har setts. Därför måste jag bort. Fastän jag egentligen inte vill, fastän jag vill.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej gummsi :D lr hur visst är dem fina :D



åå vad kul! saknar dig kussen!



Är du intresserad utav extensions med keratin slingor eller vill du sy fast en hårförlängning`?



sy fläta kostar: 399 kr + hårkostnader

extensions keratin/limma: 599 kr + hår kostnader.

så det är väldigt billigt :) frisörer tar 2500-5000 kr.



kram <3

2010-09-29 @ 20:17:48
URL: http://sehlstedt.blogg.se/
Postat av: emelie

jag tycker keratin de blir snyggast :) när kommer du hem? kram <3

2010-09-30 @ 21:55:52
URL: http://sehlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0