ich lass dir nie mehr los

20 Maj -1o <3
Nu är det helt avklarat. D. och jag. <3

----------------------------------------------------------

Här sitter jag nu. Och som en blixt från ingenstans börjar känslorna svamla.
Det är faktiskt jävligt störande för här ville jag vara glad över min nya kärlek. Men det vill inte fittborderline.
Jag kör in naglarna i foten och bryr mig inte om vad fittborderlinen säger.
Jag SKA vara glad. Så det så!!


Jobbet igår gick bra, vi hade väl cirka sju gäster. Helt öde var det och vi stängde halv nio.
Under helgen, om det är fint väder (de har sagt regn regn regn) så ska jag jobba nere i Beach Baren.
Och denna veckan är det också långhelg. Måndag är annandagpingst.
Vilket betyder fler dagar att umgås med min D.

Idag är planen att hälsa på lille Raphael och om 6 måste jag klippa mig.

Fram tills D. kommer hem från jobbet ska jag jobba med photoshop.

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0