.

Jag bytt kläder tusen gånger, för jag känner mig äcklig i allt jag har.
Men mina jeans som jag inte tvättat på länge och som luktar cigarettrök kan jag ha på mig utan större problem.  Bara att spruta en halv flaska parfym på dom så luktar det inte så illa.
Sitter för övrigt och fixar naglarna, men eftersom jag inte har aceton får jag riva bort det gamla nagellacket. Kul.
Och det regnar här. Men det gör ingenting. För det är mysigt att ligga i sägen och lyssna på hur regnet smattrar mot fönstret.

Och snart kommer D. hem.
Då ska vi städa och fixa plats åt mina saker i garderoben.

Kanske ska ta och leta upp aceton.. D.s mamma verkar vara hemma, antingen det eller så åskar det hahahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah det gör jag med!

Allt bra?

2010-05-21 @ 13:40:08
URL: http://conler.se
Postat av: Lina

åhhh, msnade med dig precis då ju!! hihih.

2010-05-23 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0