Hej och hå

Jag och D. har kollat på en lägenhet, som vi verkligen tycker om! Den har allt som vi önskar oss.
Det är min chef som har den, och han lämnar kvar allting vi behöver för han flyttar in i ett möblerat hus. Vi kan även köpa möbler som redan står i lägenheten, är inte det en dröm!!!
Saken är den att det är en hyr/köp-lägenhet, så vi måste betala insats för tomten, vilket inte är en liten summa.
Så vi sitter och klurar fullt på hur vi ska kunna finansera på bästa sätt.

Helgen var stress. Jag har jobbat, där det var massa stress. Igår var den värsta dagen. En massa saker fattades efter ett tag och det kom nya saker lite pö om pö.
En jävla stress!!!
Vi måste verkligen ladda upp rejält för nästa helg så detta inte händer igen.

Imorgon är förresten operationen, och i skrivande stund är jag inte nervös. Är väl för trött för det...
Jag hör av mig till alla så fort jag kan efteråt!

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0