Tears to shed



-12 kg. Obergurgl. Byn som fick mina nerver att gå sönder.
Som fick mina murar att brista. Snöberget som krossade allt jag byggt upp.



04.03
...." Jag hatar att M. är borta.
Jag hatar att E. inte är här. Behöver någon som förstår mig. Jag hatar mina mediciner."

05.03
...." Xanor hjälper. Den bedövar.
Saken är bara den att under all medicin bubblar känslorna. Är rädd att dom kommer fram vid fel tillfälle.
Det är hemskt att vara rädd för sig själv.

... Jävla borderline, gör mig totalt fuckad. Jag vet inte vad jag vill. Vet knappt mer vem jag är.
Måste bort härifrån!!!
Kan inte stanna kvar. Men måste vänta.
Dena ständiga jävla väntan.
På vad?
På frihet?
Frihet med piller, sprit och fest utan slut?
Jag vet inte. Jag fattar ingenting.

Snart kommer Ri.

...

Nu är Ri. också borta.
People always leave!"

16.03
..." Det är konstigt.
Jag har alltid samma konstiga känsla när jag vaknar upp och tar min första cigg.
Vad är det för känsla?
Tomhet? Hopplöshet?
En känsla av ingenting?
Tror mer på det sista. För känslan är så obeskrivbar.
En genomskinligt grå känsla som gör att jag vill sova bort mitt liv, men ändå har jag inga problem med att gå upp till jobbet.
Långsamt får jag nog av den.
Men efter någon timma är den bortglömd, utsuddad från mitt minne. Vilket gör att jag kan somna och vakna upp igen.
Med samma känsla vaknar jag upp igen."

27.03
...." Ord kan egentligen inte beskriva hur jag känner mig just nu.
Fullpumpad med överdoser.

......

Människor kan inte höra tysta skrik
och jag kan inte skrika så folk hör."



I do not want to be afraid
I do not want to die inside just to breathe in
I'm tired of feeling so numb
Relief exists I find it when
I am cut

I may seem crazy
Or painfully shy
And these scars wouldn't be so hidden
If you would just look me in the eye
I feel alone here and cold here
Though I don't want to die
But the only anesthetic that makes me feel anything kills inside



Men nu är jag hemma. Jag slipper Obergurgl-kvalet. Känslan av att inte kunna andas är borta.
Om det nu skulle vara så att jag vill skrika och gömma mig i en vedhög kan jag göra det.
Vilket gör det lättare.
Jag behöver inte vara rädd mer. Rädd för mig själv och mina känslor.

-

M. JAG HATAR DIG SOM PESTEN JÄVLA KUKUNGE!
Jag vet att du inte kan svenska. Att du inte ens läser min blogg. Att du är långtborta.
Du lovade att vara där för mig. Men du ljög.
Fyfan vad jag hatar dig för det! Fyfan för ditt falska beteende! Jag hatar dig.
Jag orkar inte tänla mer på dig. Ska aldrig mer nämna dig vid namn.
Och det är tydligen så, vissa ex kan man inte vara vän med.
Speciellt inte när dom lämnar än.
Visst, jag gjorde slut med dig. Krossade ditt hjärta.
Men du lovade.
Du lovade.
Och du bröt ditt löfte.

-


http://www.youtube.com/watch?v=T-CeHvD8NFs
För oss. E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0