kommer inte på en rubriktext

Okej, i lördags blev det för mycket alkohol.. Obegränsad mängd alkohol med panikångest.
Men jag gjorde det rätta och ringde min faster som kom och hämtade mig.
(Jag har för övrigt gett mig själv en alkoholgräns... 5-7 drinkar, inte mer!)

Var iallafall fit på söndag och min första dag i Beach baren gick bra. Nästan 6 euro dricks. Woho!

Idag blir det att åka till Hartberg och AMS, plugga prislista till ikväll och förbereda mig mentalt på morgendagen (födelsedag)
Där det enda jag vill ha på min födelsedag är mamma, pappa, syskon och katt.
Men inget av det är möjligt.

Igår somnade jag konstigt halv åtta i min säng. Fullt påklädd och allt.
Vaknade mitt i natten och tänkte, vafan?!
I alla fall är jag klar vaken nu, efter 12 timmars sömn. ångesten från lördagen är borta och jag har nog redan rökt två cigg... äsch, det får bli en tredje.

peace.

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Lät inte som någon bra kombination...

2010-04-26 @ 19:49:52
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: annika

saknar dig sis ^^<3

2010-04-27 @ 17:02:38
Postat av: Anonym

Grattis prinsessan! du är bäst!

kram mamma

2010-04-27 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0