-

Att det ska vara så jävla lätt för alla andra att kunna tänka klart äe orättvist.
Ni ska bara veta vad som försegår i mitt huvudet. Totalt CP.

Idag börjar min sista arbetsvecka. Yay!
Förra måndagen hade jag ett litet återfall och jag tvingade min chef att säga upp mig. Hon gav mig 11 april som sista arbetsdag. Så den 12 är jag hemma i Stubenberg! Det ger mig kraft att klara av veckan.
Jag har varit duktig och kollat upp tågtider osv. Och har en liten lista över saker som ska klaras upp under veckan.
Ska ta mig i kragen och få det gjort också.

Idag ska jag kolla på New Moon som världens bästa Lina skickat till mig.

Och min andra jävlafittchef kom precis förbi och sa att jag inte fick sitta vid datorn. Den är för gästerna. Det finns för fan inte en enda gäst här. Alla åker skidor.
Kokainfitta är han allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0