Jag lever i limbo

Handlar på impuls. Vet att jag gör fel, men gör det ändå. Tänker inte på konsekvenser.
Går omkring som en levande död i solsken men i huvudet regnar det. Ler och är glad men på insidan gråter jag ändlösa tårar. Gråter när igen ser, ler när det är folk omkring.
Tillbaka igen.
Borta i limbo.
Allt är en röra. Inget ljus i tunneln.
Mörker.
Mörk musik, mörka tankar, mörka handlingar.
Ljuger och ställer till oreda. Är i vägen och oönskad. Men vad bryr jag mig om det, jag känner bara en sak:
Smärta.
Jag faller inte mer, jag ligger platt. Krossad. Orkar inte röra mig.

Allt detta, för att jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Usch, ge upp inte, försök att hitta motivationen till att fortsätta kampen! <3

2010-09-26 @ 18:39:58
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Så mycket man lider igenom för sin älskade...

2010-09-26 @ 18:58:17
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0