Yay!

Idag blev D. gudfar. Hans gudson kom till världen för några timmar sedan.
Han är överlycklig och jag glädjer mig så för honom!! Imorgon ska vi åka till sjukhuset och hälsa på de nybakade föräldrarna och lilla Raphael.

Jag är för övrigt mer stabil nu. Måndag och tisdag var pissdagar!!
Eller ja, tisdagen var lite bättre än måndagen. Berättade allt för D. om vad som hände i måndags och att jag funderar på att söka ett praktikjobb och gå i skolan. (Här heter det Berufsschule / Jobbskola) Man studerar ca två månaden och praktisterar resten av tiden.
Har hittat några ställen på AMS som jag ska kolla upp lite närmare.
Och hur det blir med jobbet som jag har... Jag ska fråga om jag kan jobba under dagen bara. För med mina piller kan jag inte jobba natt, det är nu totalt bevisat.

Nej nu börjar min Seroquel verka, dags att nana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0