:)

åter igen hos D.
Det blir bara svårare och svårare att komma härifrån. Haha, men det är väl så det ska vara.
Aldrig har jag känt såhär för något och jag vill aldrig sluta känna så som jag gör.

Idag slapp jag iaf gå upp halv fem. Utan fick sova till sju. För jag hade mina ärenden i Hartberg. Skjuts fick jag av D.s moster/faster (Här heter både Tante, och jag vet inte från vilken sida....) som skulle till jobbet och där åker hon igenom Hartberg. Hon var störtskön!!!
Vi babblade hela vägen och jag hade ingen ångest över att det var en ny människa att lära känna. Me like!

Mina ärenden i Hartberg gick också bra. Och en långlångpromenad har jag fått också.
Så efter att jag duschat, kan jag med gott samvete gosa ner mig i D.s säng tills han kommer hem utan att känna mig som en valross!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0