^^

Kom nyss hem från ännu en date med D. Vi var och åt pizza, satt på Café och sedan bar det av mot sjön med filtar och en flaska öl. (Standard på alla våra dater)
Ligga på bryggan, röka cigg och prata om allt mellan himmel och jord.
Det är så lätt att vara mig med honom. Jag behöver inte vara rädd.
Jag älskar att ligga under filten, känna hans doft och räkna stjärnor.

Igår träffades vi också. Först åkte vi till Weiz - McDonalds, men där var det för mycket folk, så vi prövade vår lycka i Hartberg. Men ack ve, där var det mycket folk också, så vi åkte till Oberwart (det ligger i Burgenland) där var det okej. Haha. Chicken Gordon Bleu hamburgare, var god!!
Sedan åkte vi upp till ett torn mitt i skogen, för han skulle bevisa att man inte kommer överallt med buss såsom jag påstår att man gör i Sverige... Vilket man gör!!! Men vi kunde inte ens komma hela med vägen med bilen till tornet det sprack lite för hans motbevisande teori också, men det påpekade jag aldrig..
Och ja, sedan sjön, filtar och fram till kl 2 låg vi där och kollade stjärnor och pratade.

Det pirrar i magen. Men vi går långsamt fram. Han kom precis ur ett förhållande. Och jag förstår att han behöver tid. Dessutom vill jag inte rusa in i något som sedan blir pangkaka. För han är en av de få människor här som jag kan vara komplett ärlig med. Och jag vill ha honom i mitt liv.






Kommentarer
Postat av: annika

Fyfaaan va naaajs sis!! :D<3

2010-05-03 @ 16:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0