En torsdag

Idag gick jag upp kvart i sex, för att ta bussen till Hartberg kvart i sju.
Ca halv åtta var jag i Hartberg, satte mig på ett café. Drack en latte och åt en toast i väntan på att klockan skulle bli halv nio.
Halv nio vandrade jag iväg till AMS för information om hur man som bäst är arbetslös och hur man lättast hittar nytt jobb.
Då jag redan har ett nytt jobb, men först börjar jobba i juni, var det mesta mest bla bla bla bla....
Sedan köpte jag mig en ny mobil med abonemang. (har samma telefonnummer)
Nu har jag 1000 gratis sms inom EU och 2010 fria minuter inom alla mobilnät i Österrike för 18 euo i månaden. Sweeeet! Med mobilen landade jag på 29 euro totalt. En bråkdel av det jag gav ut för kontaktkort den senaste tiden.

Sedan bussen hem, äta mat.. Sätta sig vid datorn, somnade. Ignorerade min mama som ringde (förlåt, men jag var sjuuuuukt trött)
Vaknade sedan vid öh, fem? halv sex? Iaf, planerade inför daten imorgon, chattade och la över musik och bilder på mobilen.

Nu har jag knaprat mina kvällsmediciner och ska snart sova.

peace!


(J. Du är värdefull, du är vacker, du är viktig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0