Emotionell cancer

Jag vet inte.. Jag går i någon konstig dimma. Min emotionella cancer.
På fredag har jag en intervju på Psysiska Centrumet i Hartberg, och eftersom det är långhelg har D. ledigt och vi ska åka dit tillsammans.
Tänk om jag inte får någon samtalsterapi? Hur ska det gå då? Och tänk om jag får en? Då måste jag anpassa alla möten efter bussen. Tänk om det inte det går?
åh. Jag hatar att känna mig låst.

Ute går vinden som en liten orkan. Och jag gick först upp halv tolv.
Jag vet inte, men igår sov jag som en liten bebis, och idag med. Jag vill inte gå upp helt enkelt.
Vill bara sova. Sova bort allt. Men jag vet inte vad det är jag vill sova bort..

Och jag hatar nyheterna från Gynekologen, och jag hatar jävla telefonförbindningar.
Jag hatar att man inte får direkt nummer till stället man ska boka tid hos.

Allt jag vet inte går mig på nerverna. Riktigt jävla rejält!
Känner mig så halv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0