20 år med fjärilar i magen och på naglarna.

Födelsedagen igår var lugn. Jag stängde av ljudet på mobilen så jag kunde sova länge.
Jobbade i måndags och på tolvslaget kom Phil med champagne och spelade födelsedagsmusik.
D. som jag inte har sett på länge var också där. (Haha, Sis A. vet vem D. är!)
Meli, farbror och annat folk firade mina första minutrar som 20-åring.
Och firandet avslutades med kyssar från D. (Haaaa! Sis A., jag sa att jag skulle lyckas få till det!!!)

Under dagen var det lugn, present från Sigrid och Uwe fick jag, ett urfint armband!
Och från Meli rökelseset och en kalender (har själv sökt ut dom haha.) Jag bakade en tårta som jag sedan åt med resten av hushållets kusiner till kvällen.
Sedan hämtade D. upp mig och vi åkte till sjön. Satt på bryggan med filtar och lite öl, en mobil med musik och pratade. Tittade på stjärnor. När det blev för kallt åkte vi till McDonalds och sedan SchloßCafé här i Stubenberg och pratade om livet, döden, min bakgrund, framtidsplaner och önskningar till klockan halv tre. Och det avslutades med kyssar.
Det var en riktigt bra födelsedag.

Idag firas det vidare med att farmor och farfar kommer på tårta.
Men först jag med bussen till Hartberg och AMS (fick först mitt bekräftelsebrev från Steve imorse.)
Jobbiga människor på AMS som säger att man måste ha bekräftelse på att man redan har ett nytt jobb, men att första arbetsdagen är då och då och så. GAH!

Har förövrigt kollat upp kursstarttider för körkort. Om allt går som planerat börjar jag med körkortstagandet i maj. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: annika

D?! :O

De klickar inget? :O

elr.. o.O hmmm o.o elr de va kanske nt ja som vet vem D e? XD

men D.. hmmm o.o



aja GOOD LUCK me körkortsgrejjen!! :D:D

2010-04-28 @ 19:52:17
Postat av: Anonym

I wish you good luck!!!!!

kramisar mamma

2010-04-28 @ 20:12:50
Postat av: Jazzy

Grattis i efterskott! :)

2010-04-29 @ 22:21:21
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0