svarta linjer

Det blev party igår.
Och mina kvällmediciner slank ner med 50% snaps.
Grabbarna vågade inte ens smaka på den, veklingar haha.
(E. du får komma ner hit så ska vi allt visa dom hur det går till när man festar på riktigt!)
Sov över hos M. (Inte att förväxlas med M.) Och var hemma halv tio på morgonen.
Med 15 cm klackar, håret åt alla håll och spritsmak i munnen och rösten sönder av cigg.
Min gamla vardag, måndag till söndag. Mitt gamla liv med Herr Blåljus och Farbror Knut.

På senaste tiden har jag blivit duktig. Jag håller mig inom gränserna. Men leker lite lätt med tanken på alla gånger jag vaknat upp och tog en cigg hos E. och inte hade en enda känsla i kroppen - allt var bedövat från gårdagen.
Hur skönt det var.
Men just nu går allt förbi mig, vad folk tycker, tänker, säger. Så jag behöver inte bedöva mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0