24/10

Okej, aupair-jobbet blir inte heller av. Det är för dåligt betalt..
Men idag har jag suttit hela dagen och letat jobb. Har sökt några också ;)
Bla ett Beauty-Assitent jobb i Wien som jag redan har fått svar ifrån. 8Hej gick det snabbt eller vad..)
De är intresserade. Så snart som möjligt åker jag till Wien (nästa vecka blir inte av för jag har en massa saker att göra. T ex klippa mig......) och presenterar mig. Hohoho!

Och ja, tyvärr blir en Sverige resa i november inte av..
Men jag lovar, att så fort jag kan så hälsar jag på!! :)

Tråkigt att Nicklas Hocker åkte ut ur Idol. Han är ju en skit skön kille och har en grym röst.
Aja, nu slipper jag följa Idol iaf. Haha. Kollade in på hemsidan enbart för att jag har festat med honom.

Hoppas allt är bra med er i Sverige!

peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0