2/10

Då denna resa inte längre är någon resa utan mer ett boende i Österrike, har jag beslutat mig för att göra en blogg istället för att ha resdagboken.
Ja, kära vänner - jag stannar kvar i Österrike nästa
år också. Jag har flera jobb erbjudanden att välja imellan och vi vet ju alla hur mycket jobb det finns i Sverige...

S
å. Uppdateringar:

I lördags firade vi Guldbröllop med farmor och farfar. Pappa var där!!! Och jag var överlycklig att se honom igen.
Jag knuffade bort flera kusiner som ville hälsa och satt länge i hans knä. Hahah, som ett riktigt barn.
Firandet gick bra. Vi var hos Tante Monika och grillade :)

I m
åndags beställde jag ett E-kort. (Typ sjukförsäkringskort) För mitt svenska kan jag ju glömma nu när jag har huvudbosättning i Stubenberg.
I m
åndags åt jag även kebab.. Det var gott.. jag älskar kebab.. nomnomnom....

I onsdags hade vi besök av s
ådana där kökskontrollanter på jobbet. Men det var chill, för Sandra, Susie och Birgit hade städat hela köket måndag och tisdag.
Ig
år hade jag ledigt och idag vet jag inte när jag ska börja jobba.... Det är inte ens säkert om vi har öppet idag.
Det är rätt chill om vi inte öppnar för min rygg dödar mig...

Jaja det var väl det hela.
peace!

Kommentarer
Postat av: Susann

Saknar ju min kusin <3 Hoppas att allt är bra med mig! KRAM

2009-10-03 @ 20:18:24
Postat av: Git Erlandson

Oj vad det händer saker....jag hänger inte med. Du verkar att njuta av livet(utan en massa konstiga hjälpmedel???!!!?????) och det är väl det som är meningen????? Lycka till med alla jobberbjudanden! Vad jobbar du med nu? tror att jag missat det?

Väldigt roligt att höra att du mår bra!

Kram GIt

2009-10-06 @ 09:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0