Arbeiten in XXXL

Sa nu är min lärlingsplats grejad! Ilördags var jag pa praktik, lärde mig en massa saker och salde inte heller lite grejer ;)
Chefen kom förbi en gang för att se hur det gick och han var nöjd.
Sa han gjorde nagot som dom egentligen inte brukar göra, han anställde mig pa fläcken. TJOHO!
Eller ja, när dagen var slut pratade vi om hur dagen hade varit och han anställde mig. Men de brukar inte anställa folk efter en dag. MEN JAG FICK PLATSEN SOM LÄRLING!!!!!!!! :D:D:D:D:D
Pa torsdag och fredag ska jag dit igen pa "praktik". Det blir mer att lära mig lite mer saker innan inskolningsvecka i Wels där man far bo pa hotell. Soft!

Jag är sa vansinnigt lycklig att jag kan klättra över alla berg i hela Österrike!!!!!!
Och skolan som man maste ga i ligger i Hartberg haha, inte alls langt bort sa jag behöver inte bo pa internat utan kan i ro bo hemma under veckorna.

LYCKLIG RONJAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0