Feuer frei

Ibland så tror jag att jag föder min egna ångest. Eller ja, mer så att jag lägger eld på veden.
Varför fan gör jag det egentligen? Hit med brandkåren ska det ju vara!
Fan vad jag är en knepig typ. Jag har emotionell cancer. (detta underbara uttryck, som förklarar så mycket med sina två ord kommer från Jazzy - www.jazzyjazzy.blogg.se)
Men ja, det är väl så när man lider av olika psysiska men, den enda föder den andra, medan den ena dödar den andra. Jag kommer nu kalla det emotionell cancer.

D. är på jobbet och jag ska hämta kaffe till mig själv. Förbereda mig mentalt på att jobba imorgon med att kedjeröka och försöka tysta alla röster. (Nej jag är inte schitzo, jag kallar mina jävla känslor röster för dom skriker)
Fördriva tiden tills D. kommer hem med dator och TV. Jag tror jag behöver en hobby....
Det suger att jag inte har bil, annars hade jag kunnat hälsa på Issy och Raphael.




Kommentarer
Postat av: Jazzy

Det är bara att använda uttrycket som du vill! ;) Jag är bara glad över att jag kan hjälpa andra att förklara saker lite mer. :)



Jag har tjocka "plåster" som täcker hela benet plus bandage utanpå det, så det borde inte skava, men man vet ju aldrig...Men tack för tipset!

2010-05-19 @ 11:35:08
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0