...

"Ibland är det som att spegla sig när jag var lika gammal som du. Dessa tankar och känslor. Jag beundrar dig och glädjer mig över dig!"
.."Duär så otroligt insiktsfull. Med en fantastik gåva att uttrycka dig."
Sms från Mams. Det betydde mycket. Tack!

De fulaste kommentarerna någonsin: Va har du borderline? Hur kan man ha det när man är så snygg och sexig som du!?!
Inte kan du ha panikångest, du som är så vacker och så klok.
Inte kan du..
Inte kan du..
Tja kära idioter, utseende och psyke har inte med varandra att göra på det sättet.
So fuck off.

För övrigt fägar jag håret igen.
Och om jag inte kan åka med till Baby-O idag heller super jag mig packad hemma i mitt rum.
För jag vill ha party.

Kommentarer
Postat av: annika

men folket som sa att du va snygg, vacker å sexig hade ändå inte fel, u cant deny it! :D

2010-04-23 @ 18:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0