5/12

Tja.. så mycket bättre har det knappast blivit.. Eller jo, lite bättre.
Skillnaden är att jag har en massa nya vänner att spendera min fritid med. Vilket är superskönt!
De är alla underbara och vi har redan börjat planera gemensam semester till sommaren haha.
Jobbet suger fortfarande med mina nya vänner gör det helt klart värt att stanna kvar!
Dessutom är högsäsongen snart över. Ca 2 månader och sedan blir det bättre. Och 2 månader kan man faktiskt hålla ut. Är ju van vid hårt arbete.
Och jag bygger upp mina övertimmar (heter det verkligen så på svenska? überstunden.. hm.....) aja. Vilket ger man massa ledigt när det är lite att göra. Sweeeeet!
Övertid heter det nog... eh.. ja... ni fattar väl vad jag menar.

Har även fått ett nytt rum. Utan konstig fläck på matten, en dusch där man kan ställa in värmen och en hel mini-bar. Och jag bor granne med Jessica och Alexandra ^^

Vi har för övrigt fått tre nya zimmermädls. Så nu är vi typ... 11 stycken eller något åt det hållet.
En till ska komma är det sagt. Vilket gör oss - fortfarande underbemannande. Jippi.
Tre hotel, 11 zimmermädls.. Jag undrar hur cheferna tänker....

Ikväll ska är det Pour-night. (fråga mig inte vad det är.. vet att Pour är ett band från Tyskland...) Pizza och öl står på menyn.

Ska se om Winelounge har öppet, så jag kan dricka kaffe.
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0